Hoe onderteken ik digitaal documenten?



Document digitaal ondertekenen met SignRequest

  1. 📧 Ontvang een e-mail
    Je krijgt van Gastouderbureau NL een e-mail met het verzoek om een document te ondertekenen.

  2. 🔗 Open het document
    Klik op de link in de e-mail. Het document opent automatisch in SignRequest.

  3. ✍️ Lees het document goed door
    Controleer of alles klopt voordat je tekent.

  4. 💻 Voer je handtekening in
    Klik op het vak waar je moet tekenen.
    Kies daarna een van de volgende opties:

  • Typ je naam (er wordt een lettertype gebruikt dat eruitziet als een handtekening),

  • of teken zelf met je muis of vinger (op telefoon of tablet).

  1. Klik op “Verzenden” of “Ondertekenen”
    Na het ondertekenen wordt het document automatisch opgeslagen en verzonden.

  2. 📂 Document opslaan
    Je ontvangt een bevestiging per e-mail. Het ondertekende document wordt ook opgeslagen in je persoonlijke pagina op de website van Gastouderbureau NL.


Klik HIER voor uitgebreide omschrijving