Hoe onderteken ik digitaal documenten?


Document digitaal ondertekenen met SignRequest

  1. đź“§ Ontvang een e-mail
    Je krijgt van Gastouderbureau NL een e-mail met het verzoek om een document te ondertekenen.

  2. đź”— Open het document
    Klik op de link in de e-mail. Het document opent automatisch in SignRequest.

  3. ✍️ Lees het document goed door
    Controleer of alles klopt voordat je tekent.

  4. đź’» Voer je handtekening in
    Klik op het vak waar je moet tekenen.
    Kies daarna een van de volgende opties:

  • Typ je naam (er wordt een lettertype gebruikt dat eruitziet als een handtekening),

  • of teken zelf met je muis of vinger (op telefoon of tablet).

  1. ✅ Klik op “Verzenden” of “Ondertekenen”
    Na het ondertekenen wordt het document automatisch opgeslagen en verzonden.

  2. đź“‚ Document opslaan
    Je ontvangt een bevestiging per e-mail. Het ondertekende document wordt ook opgeslagen in je persoonlijke pagina op de website van Gastouderbureau NL.


Bekijk HIER de uitgebreide uitleg